måndag 30 juni 2008

Garmin forerunner 405 är beställd!

Så var det gjort, jag har bestämmt mig, GF 405 är beställd!!!
Jag ser fram emot att hämta ut den på posten ASAP.
Det skall bli riktigt kul att börja träna med en ny kompis.
Inspirationen är på topp med träning just nu,
5 veckor semester att lära känna honom på känns helt rätt.
Tänker starta på Szalkais halv marathon program imorgon,
jag hoppar in v. 4, känns som att jag är där nu med den träning jag gjort efter eget huvud.
Idag blev det ett hårt pass i trädgården med att snickra en trädkoja med dottern,
senare även klippa häcken, kratta upp kottar och barr mm.
Det är minsann rätt ok träning det också!

3 kommentarer:

Benet sa...

Härligt! Nya prylar piggar alltid opp!

Szalkais program är som sagt riktigt varierande och roliga att följa. Det är som att ha en personlig tränare. Så med klockan på armen följandes Mäster Sz:s program så har du både träningsbuddy och en PT. Guld!

Helena sa...

Kan bara instämma i benets inlägg-guld!!! Själv ska jag hoppa på ve 14 i Szalkais marathonprogram (4timmarsgruppen) även om jag inte kommer att klara loppet på den tiden. Kul är det dock! Och Berlin marathon närmar sig:-D

Johan Lindvall sa...

Alltid kul med nya prylar.
Nu kommer du förhoppningsvis slippa att få min puls i din klocka...:-)